Tekst møter toner - en musikalsk, dramatisk aften

Torsdag 21. mars fra 17.00 til 20.00 er det mulig å få med seg en gratis forestilling med våre talentfulle andreårselever innen drama og musikk.

Denne dagen inviterer 2. drama og 2. musikk til en musikalsk helaften. Det vil bli vist utdrag av fire enaktere av Anton Tsjekhov, med tilhørende musikalske innslag.

For hva skjer egentlig når Crocodile Rock kommer inn i Kirsebærhaven? Kan det bli et helt nytt uttrykk, som både er absurd, morsomt og rørende?

Møt opp, så får du se. Elevene i 2. Drama står for teaterdelen, elevene i 2. Musikk for musikkdelen. Forestillingen er gratis. Velkommen!

Sted: Stange Videregående skole, Aulaen og Dansesalen.
Tid: Torsdag 21.mars 17:00-20:00.
Publikum følges slik at man får sett alle enakterne i løpet av kvelden.

Illustrasjonsbilde som viser en teatermaske og flyvende noter. - Klikk for stort bildeIllustrasjonsbilde forforestillingen tekst møter toner Stange vgs.